Hogyan vásárolhatok az online áruházban?

Online áruházunkban egy egyszerű regisztrációt (javasolt) követően, vagy Gyors rendelés gombra kattintva lehet.

Regisztráció: kattintson a jobb felső részen található BEJELENTKEZÉS/REGISZTRÁCIÓ gombra. Adja meg az e-mail címét, nevét, jelszavát, amit a későbbiekben a felhasználói fiókba lépéshez szeretne használni. A regisztráció az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), valamint az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után készül el. Vásárláshoz használja a termékek melletti “Kosár” gombot, melynek véglegesítésével elindulhat a rendelési folyamaton, kiválaszthatja a fizetési- és átvételi módot, majd legvégül egy ellenőrzést követően elküldheti végleges rendelését. Ennek állapotáról e-mail formájában folyamatosan visszajelzéseket küldünk attól függően, hogy a folyamat éppen milyen státuszban tart.

Online áruházunkban történő rendelés esetén több fizetési- és átvételi mód közül választhatsz, melyeket ide kattintva megtekinthetsz!

Ki fogja szállítani a csomagot?

Áruinkat az MPL Futárszolgálattal szállíttatjuk.

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?

Online leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld a regisztráció során megadott e-mail címre. A Rendelés állapotáról egyszerűen, gyorsan tájékozódhat személyes fiókján keresztül is. Belépés után a Személyes oldal “Rendelések” menüpontjában követheti nyomon nyitott megrendeléseit, és azok aktuális státuszát is láthatja.

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagját átvételkor ellenőrizze, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen egy jegyzőkönyvben.

Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is.

Abban az esetben, ha nem maga a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kérünk az átvételi pontjainkon. Ezen, az átvevő személyazonosságát igazoló hatósági okmány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint – ha a csomagot a címzett veszi át – a „Címzett” megjelölést, – ha a csomagot nem a címzett veszi át – akkor pedig az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést is fel kell tüntetni, de csak az átadónál maradó példányon!

Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt, az átadó köteles megőrizni.

Nem én veszem át a megrendelést, mit kell tennem?

A rendelés átvételénél ellenőrizhetik az átvétel jogosultságát (személy igazolvány, jogosítvány, útlevél). Amennyiben azt szeretné, hogy más vegye át csomagját, úgy szüksége lesz egy írásbeli meghatalmazásra. Ebben a dokumentumban a meghatalmazó fél – a szóban forgó rendelés adatait feltüntetve – arról nyilatkozik, hogy, mint meghatalmazott átveheti a rendelését. Fontos, hogy ezt a dokumentumot 2 tanúval is hitelesíteni kell!

Amennyiben céges megrendelést magánszemélyként vesz át valaki, úgy – az adott cégnél aláírásra jogosult személy által hitelesített és lepecsételt – meghatalmazásra van szükség.

Mégsem tetszik a termék amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?

Online áruházunkban leadott rendelése esetén nincs lehetősége megtekinteni a vásárolt terméket, így biztonságot nyújt Önnek a jogszabályok által biztosított 14 napos elállási jog. Ha a termék mégsem nyerte el a tetszését és megfelel az elállási jog feltételeinek, úgy azt az átvételt követően bármikor jelezheti és visszaküldheti számunkra.

1. Töltse ki, nyomtassa ki és írja alá az Elállási nyilatkozatot.

2. Csomagolja be a terméket.

3. Helyezze el a kitöltött nyilatkozatot a csomagon belül.

4. Adja át a lezárt csomagot az Ön által, vagy a nálunk rendelt futárnak.

A 14 napos elállási jog alapvető feltételei:

  • online vagy telefonon rögzített rendelés
  • fogyasztónak minősülő vásárló
  • átvételt követő 14 napon belül történő bejelentés és termék visszaküldés

A részletes feltételekről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.